غلامرضا قاسمیان، روحانی تندرویی که قبلا چهره ای نزدیک به قالیباف شناخته میشد، مذاکرهکنندگان را متهم به وصل بودن به شبکه یهود کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ویدئویی از غلامرضا قاسمیان روحانی تندرو که قبلا نزدیک به قالیباف بود منتشر شده است که مذاکره را زیر سوال می برد و می گوید: به نظرتان رهبر معظم انقلاب نمی توانستند قبل از امضای تفاهم نامه پیامی می دادند و جلوِ این کار را می گرفتند؟
او در ادامه مدعی شد: این دقیقا همان کاری بود که پیغمبر انجام می داد. پیامبر خود را خوش باور نشان می داد تا جریان منافقین آشکار شوند و سپس نشان دهند که این جریان بر اساس اصول عمل نمی کنند.
قاسمیان در ادامه گفت: مذاکره کنندگان آدمهای بدی نیستند و کارشان را از سر دلسوزی انجام دادند، اما این ها به شبکه ای وصل هستند که به جریان یهود می رسند. یعنی این جریان عین قرآن است که به جریان «فی قلوبهم مرض» میرسد و سپس به «منافقین» و فوق تخصص نفاق می رسد که پشت سر آن رسانهها هستند. سرانجام هم به جریان زیرزمینی یهود میرسد.
او ادعا کرد: این پیام به شدت برای «امامالمسلمین» خطرناک است، چراکه همانطور که امام شهید گفتهاند ممکن است توطئه و کودتای وجود داشته باشد و واقعا جان ایشان در خطر باشد.
او ادامه داد: کودتا داخلی است نه آنکه توسط دشمن انجام شود. کاری که دشمن انجام می دهد اسمش جنگ است نه کودتا.
گفتنی است که قاسمیان همان روحانی تندرویی است که سال گذشته به خاطر اظهاراتش در عربستان بازداشت شد اما به واسطه اقدامات دیپلماتیک ایران، بازداشت او خیلی طول نکشید.
۳۱۲۱۱